mandag 14. september 2009

Valg og temperament!!!!

I dag er det stortingsvalg, og for første gang i mitt atten år, syv måneder og ni dager gamle liv har jeg avgitt en stemme for et politisk parti. Det var stas, og jeg er stolt! Av respekt for det såkalte "hemmelige valget", hvor hver og en har rett til en anonym stemme, velger jeg å tie om mitt politiske syn. Ikke bare siden jeg faktisk har en lovpålagt rett, men også siden jeg sannsynligvis kommer til å påvirke alle hordene av lesere på denne bloggen. For å ikke være kjip følger her et slags rebus-ledetråd bilde på hva jeg stemte:
Ellers har jeg i dag merket et enormt voksende temperament som har utviklet seg i takt med menneskers dårlige argumenter. Jeg er intet politisk geni, og engasjerer meg ekstremt lite. Men jeg har ihvertfall et par argumenter som jeg syns er viktige. Når folk svarer at de stemte FRP siden "de gir faen i politikk!!!", blir jeg oppgitt og til tider agressiv.

Takk for meg, og godt valg til alle.

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha!
så enig, så enig!!