onsdag 2. september 2009

Nøff Nøff


Jeg har fått svineinfluensa!
Ganske komisk, i hvert fall for alle som ikke er meg. Heldigvis ser jeg også humoren i det hele, til tross for at det er overraskende ubehagelig.
Jeg er av typen som aldri blir ordentlig syk, så det kom litt som et sjokk å ha 39,5 i feber i fire dager i strekk. Når man i tillegg må være hjemme i syv dager, bare for at alle andre ikke skal bli smittet, blir det ekstra kjipt. Hvis du vurderer å få svineinfluensa vil jeg ikke anbefale det. Det er ikke så gøy som media skal ha det til.

Hvis jeg skal se det positive i denne forferdelig kjedelige uken, må det være at jeg har fått sett masse på travel channel♥ og national geographic. På søndag klokka 7 sto jeg opp og så en tre timer lang dokumentar om togreiser i østerriket. Fantastisk lærerikt. Man blir ikke så kresen på underholdningen når man er syk, det er i hvert fall sikkert!

Andre ting jeg har gjort under min sykdomsperiode som godt kan nevnes:





Haha, tog du an, INGEN TING! Jeg har ikke gjort en dritt.
Nå blir det deilig å komme tilbake på skolen igjen, jeg har aldri gleda meg så mye til dèt før.

Antibac som gale, svineriet kommer for å ta deg også. Seriøst!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hørte at naboen din også var gjennom en lengre intensiv sykdomsperiode. kan det være en sammenheng?

Elisabeth sa...

Ja, stemmer det.. Men hun hadde aids da!

Anonym sa...

hørte det, hørte hun fikk det av mor di.

Elisabeth sa...

Hohoho morsom du