onsdag 24. desember 2008

Sol, varme og (spanske)julenisser


Nå er det jul, i hvert fall i følge kalenderen. Egentlig skulle jeg vel pakket inn julegaver og drukket gløgg mens mamma og pappa krangler om hvor juletreet skal stå. Merkelig nok sitter jeg lettkledd i sola, 100 meter fra stranda i Puerto Rico. Familien min tenkte at det var en god idè å feire jul her nede.. Utrolig deilig med sol og varme, selv om jeg føler vi mister jula litt dette året.

Kan ikke si julestemninga har truffet meg helt enda, selv om det er pynta med nisser, glitter og julekuler over alt. Alle spiller julesanger og hilser med Felice Navidad og Merry Christmas, og jeg er solbrent.Det er ikke heelt jul å være solbrent, liksom.

Men likevel, utrolig deilig å ha en uke i sola midt på vinteren..

Vi har ligget på stranda og solt oss, og bada og rent i sklier og kjørt ubåt!

Gruer meg til å komme hjem til kulda igjen.


Felice Navidad!

0 kommentarer: