onsdag 31. desember 2008

2008 - Ups & downs

31. desember, siste dag i 2008. Dette året har gått veldig fort syns jeg. Faktisk har ingen år gått så fort som dette. Det har vel noe med at jeg blir eldre, kanskje.
Tenkte jeg skulle summere året litt med en liste over Ups and Downs! (Ikke syndromet altså..)
Jaja, kall meg fjortiss, jeg syns det er gøy med lister uansett.

Ups:

  • Intervjue Frode Da Costa Lia
  • Frankriketur
  • Eiffeltårnet by night
  • Hjemme-alene-uker i sommerferien
  • Nytt kamera
  • Deilig 70-300mm objektiv
  • Halvårsutplassering hos Fædrelandsvennen
  • Høyere lønn
  • Få mitt første belte i karate
  • Hovefestivalen
  • Møte flogging Molly
  • Å nærme seg 18 år

Downs:

  • Mye tidlig lørdagsjobbing
  • Feriejobbing
  • Ødelegging av favorittskoene mine
  • Katastrofal hjemmestriping av håret
  • Bli støttemedlem på treningssenter
  • Diagnostisert epileptiker
  • Bli drug addict


0 kommentarer: