søndag 13. juli 2008

Nina 2

Siden denne tøsen er så UTROLIG irriterende og oppmerksomhetssyk får hun ENDA et innlegg og 15 minutes of fame. (attention whore....) :D

Nina er, som tidligere nevnt, ganske fatty. Hun er faktisk en fatty-fat-fat.
Heldigvis har hun begynt å trene, til irritasjon for alle andre medlemmer på Spenst.. Det er en ting å måtte trene ved siden av et berg med fett som svetter og stønner, men når hun i tillegg tar opp TO løpemaskiner på en gang, da er det irriterende.

Nina er generelt et stort irritasjonsmoment, både for meg og alle andre:(
For et par dager siden satt hun utenfor do-vinduet mitt knipset bilder..IGJEN.

Siden nina er så plagsom har moren satt opp lønnen til oss som fungerer som støttekontakter.. Det er ikke lett å skulle være "vennen" til en person som er både overvektig OG sosialt tilbakestående. Hun ødelegger alle møblene mine..:/

Anyways.. Hvis det er noen som sliter med samme problem som meg, ville det kanskje vært en idè å opprette en støttegruppe? "SGFOSSFBFÅPPMDU"-StøtteGruppenForOssSomFårBetaltForÅPassePåMongoloideDrittUnger.
Hvis noen er interessert, ta kontakt!

Takk for nå.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, jeg ville bare meddele at jeg sliter med samme problemet. Jeg går på skole med henne, heldigvis så er det sommerferie nå, så da slipper jeg henne for en liten stund. Men hun her er også til irritasjon for alle omgivelser, Elisabeth heter hun, det ligger jo i navnet da! Hun jobber og med saken å trene litt, på Lund Treningssenter, sammen med alle.. ja du vet, og skjønner kanskje hvorfor hun valgte akkurat dette treningsstudioet. såå, jeg vet hva du snakker om, i aller høyeste grad! Og jeg vil gjerne bli medlem i gruppen din!!