onsdag 1. juli 2009

Hovefestivalen 2009

Hei. Nå er jeg hjemme etter en uke på Hovefestivalen.
Det har vært fortreffelig, rett og slett!

Her er en stikkordsoppsummering:

  • Sol!
  • Varmt
  • Folksomt
  • Deilige mennesker
  • Kos!
  • God stemning
  • Casiokids!!!
  • Maracas!
  • Såpebobler
  • Eagles of death metal
  • Major Parkinson
  • Faith no more
  • Slipknot
  • Fjorden Baby!
  • Radioresepsjonen
  • Tore Sagen!
  • Tattovering
  • Glede!
  • Lapskaus
  • Spaghetti
  • Vårrull
  • Klamt telt
  • Partytelt!
  • Drikkeliste
  • Dokø
  • Ekle doer
  • Bæsj
  • Tiss
  • Solbrent
  • Heineken
  • Sommerpils!
  • Sommersby
  • Arendals :S
  • Skrubbsår
  • Blåmerker
  • Medic Sør
  • Luca!
  • Potetsalat
  • Indianer i partyteltet
  • Snorking!
  • Vaske håret i saltvann
  • Skitne sandaler
  • Barduner!

Kjære Hovefestivalen, jeg elsker deg. Det blir nok en stund til vi sees igjen, mest sannsynlig et helt år. Åh, det virker så lenge, men for et deilig gjensyn det kommer til å bli! Selv om det er så og si umulig å toppe årets festivalopplevelse gleder jeg meg ekstremt til å se hva neste års uke på Tromøya har å by på. Vi sees igjen, kjære Hovefestival!

Kos og klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

Julie K. sa...

Åhhhhhhhhh, for en deilig uke!
Gleder meg også til neste år:)
Hvor på campen sov du?

Anonym sa...

BARDUNER, de er farlige, tror det ble klart etter hvert hvem som tapte den der....
Og Luca er og vil alltid forbli mitt store idol, jeg mener hun hadde seg jo faktisk med Kurt Cobain!

hilsen ikke line.