mandag 18. mai 2009

Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter!

I skrivende stund spiser jeg helgens siste pinneis og kan konstatere at syttendemai og alt som hører til er over for i år. Skriver dette med en blanding av angst og fryd i og med at meg og line kom hjem i halv 4 tiden i går og jeg ikke husker så forferdelig mye av hendelsesforløpet etter klokken 23:00. Bevismaterialet, halvannen flaske vin og diverse 4,7 prosenter snakker for seg selv(det er borte).. Kan ærlig innrømme at det har blitt særs mye rangling den siste måneden og det kjennes veldig godt på kroppen. Men nå ble innlegge litt fjortiss, egentlig. Nok om det, lizm.

Hipp hurra, gratulerer til alle nordmenn og andre som vifter med det norske flagget! Ikke at jeg har noe i mot de som vifter med irakiske, afghanske, iranske, tyrkiske eller russiske flagg, men dere bør kanskje revurdere oppfattningen av "Norsk Nasjonaldag" konseptet litt.

Hade kavalkade, på bade, din gamle sjokolade.

2 kommentarer:

Lars fra mars sa...

Halvannen flaske vin. Seriøst.
Neste år skal jeg vifte med den demokratiske republikken kongo sitt flagg. Det ser sånn ut: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Flag_of_the_Democratic_Republic_of_the_Congo.svg/180px-Flag_of_the_Democratic_Republic_of_the_Congo.svg.png

Anne savanne steikepanne sa...

Vi har alle en fjortiss i oss, Elisabeth. Embrace your inner fjortiss, I say. Og angsten forsvinner etter hvert:)
Pizz and Luv bebe.
(Beklager rip off på nicket Lars, kunne ikke dy meg)