onsdag 21. januar 2009

Bournemouth here I come

Til søndag drar jeg med klassen på en fem ukers tur til England. Av disse fem ukene skal fire tilbringes i Bournemouth. Den siste uken skal vi være i London. Jeg gleder meg!

I Bournemouth and Poole skal meg og min roommate Marte bo hos Mrs. Doreen Nevard. Etter navnet å dømme høres hun ut som en snill, gammel dame. Håper i det minste hun er snill..

Ikke nok med at jeg skal til England, jeg fyller sørenmeg 18 om bare to uker! DET blir gøy, det.

Nå skal jeg pakke!

Lover å oppdatere oftere:)

KozzZuzzKlemz&Nuzzosvosv

1 kommentarer:

Anonym sa...

så akkurat at det ikke fantes kommentarer på dette innlegget, når det er sagt så leste jeg det heller ikke.
skulle bare få deg til åføle deg bedre.
Love en av AA (anonyme alkoholikere, du er den andre)