søndag 24. februar 2008

Vinterferie:)

Da var det endeliiig vinterferie.. Store deler av familien har reist fra meg.. Alle faktisk:( Men Elisabeth er snill så ho har ikke rasert huset.. Ho har nemlig jobbet nesten hele uken! (Ikke at jeg hadde noe valg når jeg ligger 1500 kroner i minus:/)

Søndag reiste vi på jentetur til Oslo. Desverre var det noen(les:meg) som ikke hadde vært så flinke til å spare.. Så alle hadde ikke lomma full av penger akkurat.. Men vi fikk sjåppa endel(unødvendige) saker til slutt:)
Hotellet var fint og lå midt i sentrum, rett ved stortinget! Desverre var det ikke gratis internett... Såå den regninga kommer til å bli litt vanskelig å forklare.. Men ellers var det knall:D

På fredag var jeg og K+type på Andøya med endel folk. Igjen, en litt traumatisk opplevelse. Flashbacks fra tidligere anledninger pøste på og man husket ting man helst vil glemme:S Men ellers var det en spennans kveld. K klarte værtfall å la vær å kaste opp på gressklipperen denne gangen:) (mohaha)

Lørdag var vi hos I og feiret i Åsane:) Meget koselig, traff folk det var lenge siden jeg hadde hilst på. Joda,sååe,neida,og eeh, ellers da? Ikke alle som har like mye å fortelle:)

Mamma har lagd KAKE! Den er sinnsykt vanvittig god, det er helt vilt!
M kom og spiste opp ca halve kaken, så mamma var ganske fornøyd når ho kom hjem og så hvor lite det var igjen!


Here we go again, just when i'm about to make it work without you:)

0 kommentarer: