torsdag 21. oktober 2010

Fana life

Hurra, jeg har flyttet til Bergen!! Nærmere bestemt til Fana Folkehøgskole.
Livet på folkehøgskole er helt toppers. Det ligner mistenkelig mye på en blanding av barneskole og eldrehjem. Og som om ikke det var nok, får man masse kunnskap på kjøpet, og nok av tid til å utforske bergens uteliv i helgene. Jeg deler rom med ei snill jente fra Ålesund. Hun heter Merethe og er heldigvis veldig normal. Når det gjelder selve skolen går jeg på fotolinja, og vi jobber en del i mørkerommet med å fremkalle bilder og papirkopier. Supergøy og veldig oldschool!

Anyways, som jeg nevnte, eldrehjem!!
For det første, vi får alle måltider servert. Frokost, lunsj, middag og kvelds. Middagen er allerede klokka tre, som er omtrent samtidig som de får servert middag på eldrehjemmet (som forøvrig ligger hundre meter nede i veien her.. tilfeldig? I think not!). Trodde du klokka tre var ille? Neida, det er ingenting i forhold til helgene. På lørdag er det middag klokka HALV ETT. Haha, digg. Og på søndag er det klokka to. Kontrasten ble desto større da jeg kom hjem til en ukes høstferie hos mamma og pappa, der er det jo ikke middag før klokka FEM?? Herregud lizm. Kroppen min ble totalt forvirret og jeg ble supertynn etter en uke.. haha neida, men det var lettere ubehagelig å måtte vente og til og med hjelpe med å lage maten. Livet er herlig når man slipper å tenke på å lage mat!

Uansett. Når det gjelder selve undervisningen begynner den sånn i 9 tida, og da er jeg med på litt forskjellig. Linjetimer, seff. Og masse valgfag; tegning, baking(!!), taekwondo, sirkeltrening og jumpa(aerobic ish). Juhu! Det ligner litt på barneskolen, for man er liksom hele tiden kreativ og aktiv. Bortsett fra bakingen da. Da blir vi feite hohoho!

Anywaaays. Elsker å bo på eldrehjem og å gå på barneskole. Deilig.
Men savner teiteklubben:( Anyways. Nå som jeg har begynt å blogger MASSE igjen, har jeg bestemt at dere som leser bare for lov å lese min blogg. Ingen andres MOHAHAHAHAAH. også skal jeg begynne med slankeoppskrifter og konkurranser og bilder av antrekkene mine? Haah det hadde du vel likt. Neida.

Men koz lizm. Vi sneikz luser!!!!!!!!!!
Ps. Rævkrok:

1 kommentarer:

Teiting sa...

Du er kul, din bæsj!!!!!!!