tirsdag 24. november 2009

Lappen, halloween og claire/obscure

Hei.

Nå er det lenge siden sist, gitt. Og gjett om det har skjedd mye! Faktisk så mye at jeg ikke tror en eneste sjel har interesse av å høre om absolutt alt. Har i den anledning trukket ut et par elementer fra den siste tiden. Supersmart.

Lappen. Eller førerkortet, som det egentlig heter. Uansett er jeg i gang med den, og forhåpentligvis snart å se på de norske veiene. Gjenstår bare å lure han far til å kjøpe en ekstra bil. Dette var verdt å skrive om, siden det er det eneste jeg tenker og snakker om, og noen er ganske lei av det. En offisiell beklagelse, altså.




Ellers har det vært halloween. WOHO. Vi var hos silje, og alle hadde kledd seg ut! Det var batman, corpse bride, hannibal lecter, youtube drunk munk, gal professor, darth vader og zombier - både type cheerleader og cowboy. Silje hadde lagd ekkel punsj som smakte veldig godt og så ut som blod! Også hadde line lagd skumle muffins...Hohoho!


Som om ikke det var nok, holder jeg og mine medelever på med en fantastisk utstilling som alle må komme å se på. Selv om alle hater tema litt, "Claire/Obscrue", blir det sikkert bra til slutt. (Beklager for skjult reklame!)

6 kommentarer:

Wonder Kid sa...

Sykt med Claire Obscure da!Hæres kjempekult ut!
Hva skal du lage?

Elisabeth sa...

Kjææmpekult! Jeg skal lage pressemelding og plakater og flyers osv........ sammen med deg!!!!! shit awesome!

Wonder Kid sa...

Oi,sykt kult det da!
Må bare komme og se på det,altså!

unge frøken laren sa...

line laget kjempegode bæsjemuffins! :D

takk til line fine <3

Unknown sa...

Må si jeg er veldig imponert over kjøreferdighetene din!
Skulle gjerne invitert på en kjøre tur selv, men da må alle først ta turen til Mandal...

Elisabeth sa...

Takk Morten!:D
Meg og de andre teitingene tar gjerne turen til Mandal for en kjøretur!