tirsdag 6. oktober 2009

Trondheim, UKA og Eagles of death metal

I morgen reiser meg og Lasse til Trondheim i fem dager for å være turister, drikke, og se på Eagles of death metal på UKA. Finnes det noen bedre plass enn i trønderland å gjøre dette? Veldig få, isåfall.
Dette blir gøy, men siden vi skal være borte noen dager åpnes en ny problemstilling; pakking.
Vil faktisk gå så langt som å skryte på meg en plass i norgestoppen når det gjelder å være dårlig til å pakke. Har en tendens til å utsette alt til siste liten, som gjør det hele ekstremt stressende og upraktisk.
Tilbake til turen, som sikkert blir gøy. Tog i 13 timer er en liten demper, men det bør gå greit siden mesteparten av reisen foregår på natta.
Eagles of death metal er selvsagt høydepunktet, særlig siden konserten deres på Hove i år var så fantastisk bra! Jeg gleder meg masse. Ellers blir det stas å oppleve selve byen, kikke i butikkene og se Nidarosdomen, ikke minst.

Hurra, og god tur til meg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei

Elisabeth sa...

hei

Anonym sa...

du var så lei dei fordi ingen hadde kommentert bloggen din, men jeg visste ikke hva jeg skulle si så jeg sa bare hei.

Elisabeth sa...

Takk!